Detaljhandel & e-handel

FramgÄngsfaktorn inom detaljhandel och e-handel Àr kundupplevelsen

Detaljhandeln utvecklas snabbt till följd av den digitala omvandlingen, och kundernas förvĂ€ntningar har aldrig varit högre. För att förbli konkurrenskraftiga behöver företag med flera försĂ€ljningsstĂ€llen en sĂ€ker och flexibel digital infrastruktur som sĂ€kerstĂ€ller sömlösa kundupplevelser i alla kanaler. Det handlar inte lĂ€ngre bara om att vara nĂ€rvarande online – det handlar om att anvĂ€nda teknik för att engagera, analysera och anpassa i realtid.

Nya kundkrav krĂ€ver nya tekniska lösningar. Dagens shoppare letar efter mer Ă€n bara produkter – de vill ha positiva upplevelser, bĂ„de online och i butikerna. Allt frĂ„n beacons och POS-system till avancerade IoT-enheter som sensorer och kameror mĂ„ste fungera sömlöst. Företag som prioriterar kundupplevelsen (customer experience, CX) kommer att vinna innovationstĂ€vlingen inom detaljhandeln.

NetNordic finns hÀr för att hjÀlpa dig.

Tala med en erfaren e-handelsspecialist!

Har du IT-frÄgor om detaljhandel?

Vi Àr hÀr för att hjÀlpa dig.

Peter Thorn Retail Key Account Manager
Detaljhandel & e-handel

NetNordic – din partner för digital transformation inom retail

Som oberoende systemintegratör med djup expertis inom moln, nÀtverk, cybersÀkerhet och samarbete Àr NetNordics tjÀnster utformade med detaljhandelns specifika behov i Ätanke. Vi tar oss an nÄgra av de mest kritiska utmaningarna som du kan stÀllas inför, frÄn att sÀkerstÀlla driftsstabilitet pÄ flera platser till att förbÀttra den övergripande kundupplevelsen. VÄrt mÄl Àr att du ska kunna driva en effektiv, sÀker och skalbar verksamhet och samtidigt ge dina kunder enastÄende service. LÀs mer om vÄra kÀrntjÀnster nedan.

Wifi & Analytics

I dagens detaljhandelsmiljö Ă€r tillförlitlig wifi bara början – med rĂ€tt teknik pĂ„ plats Ă€r det viktigt att fĂ„ insikter om kundernas beteende. NetNordics wifi-lösningar erbjuder inte bara pĂ„litlig nĂ€tverksĂ„tkomst, utan Ă€r ocksĂ„ utrustade med en analysplattform som ger realtidsdata om hur kunderna interagerar med ditt digitala och fysiska utrymme. FrĂ„n trafikmönster till tid som spenderas i specifika omrĂ„den – med dessa data kan du kan skrĂ€ddarsy dina erbjudanden och förbĂ€ttra kundengagemanget.

NÀtverk som tjÀnst

Att hantera komplexa nÀtverk pÄ mÄnga platser kan vara övervÀldigande, sÀrskilt nÀr man ska balansera prestanda och sÀkerhet. Med NetNordics NaaS-lösning blir nÀtverkshanteringen mer förutsÀgbar. VÄr tjÀnst erbjuder en skalbar, sÀker och kostnadseffektiv nÀtverkslösning som inkluderar allt frÄn installation till underhÄll och support. Med fasta kostnader och ett skalbarhetsalternativ med 90 dagars varsel fÄr du flexibiliteten att snabbt anpassa dig till förÀndrade krav.

SD-WAN

Att sÀkerstÀlla en stabil och sÀker anslutning mellan flera platser Àr avgörande för alla detaljhandelsverksamheter med flera platser. NetNordics SD-WAN-lösning ger ett robust och skalbart system som hÄller alla dina butiker anslutna till ditt datacenter eller din molninfrastruktur. Detta garanterar en anslutning som Àr sÀker och har hög hastighet samtidigt som komplexiteten minskar och driftskostnaderna hÄlls i schack.

CCaaS (kontaktcenter som tjÀnst)

Att leverera en konsekvent kundupplevelse i bÄde fysiska och digitala kanaler kan vara komplicerat. Med NetNordics CCaaS-lösning blir det enklare att hantera kundservice i alla kanaler.

Oavsett om det handlar om telefonsamtal, e-post, chattar eller sociala medier hanteras alla kundinteraktioner frÄn en central plattform. Detta skapar en sömlös upplevelse för dina kunder och optimerar effektiviteten hos ditt kundtjÀnstteam.

Kontakta oss

VÄrt nyhetsbrev

FĂ„ de allra senaste nyheterna och uppdateringarna direkt till din inkorg.